בית / דשא סינטטי כאביזר בטיחותי לסביבת הבריכה

בריכות שחיה הן כיום דבר נפוץ ביותר, ולא רק בריכות ציבוריות – ביותר ויותר בתים פרטיים ניתן למצוא כיום בריכת שחייה בגינת הבית, גם אם מדובר בבריכות קטנות יחסית המיועדות לטבילות מזדמנות בימים החמים של הקיץ, ולהנאת הילדים כמובן.
בריכה פרטית בחצר הבית מהווה אמנם תוספת משמעותית לחיי הפנאי וההווי שבבית, אך יחד עם התקנת הבריכה עלינו לקחת בחשבון גם שיקולים בטיחותיים שונים. בריכת השחייה עלולה להפוך לאזור מסוכן יחסית, במידה ולא נוקטים באמצעי הבטיחות הנדרשים

אחת הסכנות הגדולות ביותר בבריכת שחייה פרטית היא סכנת ההחלקה שבאזור שבקרבת הבריכה. אינספור ילדים ומבוגרים כאחד נפגעים מהחלקות כאלו ואחרות מדי שנה, כאשר החלקה חסרת מזל בה ניפול, חס וחלילה, על הראש, עשויה להוות סכנת חיים של ממש.
כפי שגילו אינספור בעלי בריכות פרטיות, דשא סינטטי מהווה אביזר אטרקטיבי ומתבקש במיוחד לסביבת הבריכה בחצר הבית. לא רק שדשא סינטטי במחיר אטרקטיבי במיוחד, כפי שניתן להשיג אותו כיום, מהווה אביזר נוי המתאים לסביבה של בריכה ויוצר אווירה טבעית וירוקה, אלא מדובר גם באביזר בטיחות של ממש, אשר הופך את סביבת הבריכה לחלקה פחות, ובטוחה הרבה יותר.

מרבדי דשא סינטטי כמחיר בטיחותי משתלם

כאמור, מהווים מרבדי דשא סינטטי מחיר בטיחותי משתלם ביותר, אותו מומלץ לכל בעל בריכה פרטית לשלם. הדשא הסינטטי מהווה משטח מחוספס דיו על מנת למנוע החלקות, גם במקרים בהם הוא מתמלא מים, וגם כאשר מי שדורך (או רץ ומשתולל..) עליו עושה זאת כאשר הוא רטוב כולו. בניגוד לקרמיקה (המשטח הנפוץ ביותר לסביבת בריכות) הופכת לחלקה ביותר ומסוכנת כאשר היא רטובה, הדשא הסינטטי נשאר מחוספס דיו גם כאשר הוא מתמלא מים, בדיוק כמו מרבדי דשא אמיתי.

בניגוד לדשא אמיתי, מרבדי הדשא הסינטטי דורשים כמובן הרבה פחות השקעה שוטפת, הן מבחינה כספית והן מבחינת שעות עבורה ומאמץ. ברגע שהנחתם את הדשא הסינטטי באזור המקיף את הבריכה הפרטית שלכם, כמעט ולא תידרשו להשקעה או תחזוקה נוספת. לכן, מדובר לא רק בהשקעה בטיחותית משתלמת במיוחד, אלא גם בחיסכון כספי של ממש.

דשא סינטטי מומלץ לאזור המקיף את הבריכה שבחצר הבית שלכם, ולא משנה באיזו בריכה מדובר. בין אם בניתם בריכה של ממש בהשקעה כספית ניכרת ובין אם מדובר בבריכת הילדים המתנפחת שאתם פותחים מדי קיץ ומקפלים מדי חורף, דשא סינטטי יכול להפוך את סביבת הבריכה למושלמת. גם כאשר מדובר בבריכות מתנפחות לפעוטות וכד', עדיין נחמד, נעים ובטוח הרבה יותר לפתוח אותן על גבי מרבד של דשא סינטטי ירוק ונעים למגע כפות הרגליים.

דשא סינטטי אשר יבטיח כי הילדים שלכם לא יחליקו בשנייה שהם יתחילו לרוץ ולהשתולל עם רגליים רטובות…

מתעניינים במוצר הזה או במוצרים אחרים?
השאירו פרטים ואחד המומחים שלנו חוזר אליכם בהקדם האפשרי

דברו איתנו בווצאפ!
דילוג לתוכן