בעת המעבר לבית חדש, ישנם הרבה מאוד תכנונים שונים ונקודות למחשבה אותן יש לקחת בחשבון, על מנת לעצב את הבית החדש והגינה באופן האופטימאלי והנוח ביותר, עיצוב אשר יחזיק מעמד לאורך זמן.
בהקשר של תכנון ועיצוב גינת הבית, יש לנו טיפ אחד חשוב ומרכזי ביותר, אשר ללא ספק יקל חייכם ויהפוך את גינת הבית החדש להיות מקום מושלם ומהנה לבלות בו את זמן הפנאי בבית – דק סינטטי. כמעט בכל גינה כיום ניתן למצוא דק עץ כזה או אחר, אך דק סינטטי הוא הדור הבא והמתקדם יותר של דק העץ הישן והטוב.

 

דק סינטטי, הידוע גם כ"דק פולימרי" הוא דק העשוי משילוב של שבבי עץ וחומרים סינטטיים מיוחדים (פולימרים), אשר סונתזו במיוחד לצורך מטרה זו. לדק סינטטי יתרונות רבים וחשובים על פני דק עץ רגיל, מה שמביא אותו ליותר ויותר גינות פרטיות, כמו גם שטחים ציבוריים, גני שעשועים לילדים ועוד. יתרונותיו הרבים של הדק הסינטטי ישרתו אתכם נאמנה למשך שנים רבות, הרבה מעבר לאורך החיים הצפוי של דק עץ רגיל. לכן, כאשר עוברים לבית חדש ורוצים לתכנן את החיים בו קדימה, לעשרות השנים הקרובות, דק סינטטי הוא פיתרון מתבקש.

דק סינטטי כתחליף לדק עץ "רגיל"

כאמור, כמעט בכל גינה חדשה כיום ניתן למצוא לפחות שטח מסוים אשר מכוסה בדק עץ, מסיבות מובנות – מדובר בפיתרון יציב ונוח לשטח החוץ בו הרבה פעמים רוצים לשבת, לשחק, לשים שולחן וכיסאות או אפילו מנגל. דק עץ מעניק לנו שטח ישר, יציב ונעים לישיבה והליכה.
עם זאת, לדק עץ "רגיל" ישנן כמה מגרעות בולטות, אשר דורשות מאיתנו הוצאות כספיות שונות והמון תשומת לב מדי שנה. למשל – דק עץ ממוצע נפגע בתוך שנה עד שנתיים מקרינת השמש ונזקי מזג אוויר אחרים, מה שבא לכדי ביטוי בדהיית הצבע, תזוזה של מוטות העץ, "פציעה" של שטח הפנים של הדק ועוד. בעיות אלו מסכנות את המשתמשים בדק, ומאלצות את בעל הגינה לבצע עבודת תחזוקה אחת לשנה או שנתיים (משיכת שכבת צבע חדשה, תיקון פגמים שנוצרו וכד'), עבודה שכמובן עולה לא מעט כסף.

כמובן שבמקרה של דק סינטטי כל הבעיות הללו נפתרות מראש – דק פולימרי עשוי מלכתחילה מחומרים העמידים במיוחד בפני קרינת השמש או נזקי מזג האוויר אחרים, אין בו ברגים או מסמרים בולטים אשר עלולים להשתחרר ולסכן את מי שהולך על הדק ובאופן כללי מדובר בדק יציב ועמיד הרבה יותר.

לכן, בעת מעבר לבית חדש וכאשר מתכננים ומעצבים את הגינה מאפס, מומלץ בחום ללכת על דק סינטטי. מדובר בחשיבה לטווח ארוך, אשר גם תחסוך לכם בהוצאות ובזמן, וגם תספק לכם גינה מושלמת ומזמינת פנים…
עוברים לבית חדש

מתעניינים במוצר הזה או במוצרים אחרים?
השאירו פרטים ואחד המומחים שלנו חוזר אליכם בהקדם האפשרי

דברו איתנו בווצאפ!
דילוג לתוכן